Mijn lieve volgers

dinsdag 27 december 2016

Wishing you a wonderful Christmas

Hoi allemaal,

Ik hoop, dat jullie allemaal hele gezellige kerstdagen hebben gehad.

Vandaag wil ik jullie nog een laatste kerstkaart laten zien, dat ik heb gemaakt met het prachtige papier van Papicolor.

 
Als basis heb ik een dubbele kaart gesneden van 15x15 cm uit hagelwit cardstock.

Hierop heb ik de volgende kaarten geplakt: een kaart van 14,5x14,5 cm gesneden uit recycled kraft grijs en een kaart van 13x13 cm gesneden uit Original Metallic Babyblue.

Ik heb twee stroken van 11,5x2,5 cm gesneden uit recycled kraft grijs en deze horizontaal en verticaal op het babyblauwe cardstock geplakt.

Hierna heb ik met mijn Silhouette Cameo een raster met sterren gemaakt en uitgesneden uit hagelwit cardstock. Het raster is 12,5x12,5 cm en deze heb ik over het Original Metallic Babyblue geplakt, zodat vanachter het raster het mooie glimmende papier tevoorschijn komt.

Het lieve sneeuwmannetje, dat ik heb gebruikt, is van Marianne Design Eline's Snowman COL1413. Deze heb ik gestanst uit het volgende papier: het lijfje en hoofdje uit hagelwit cardstock, de sjaal en muts uit Original Metallic Babyblue, het bontje en balletje van de muts, de handschoenen en de neus uit recycled kraft grijs en de ogen uit ravenzwart cardstock.

Verder heb ik de kaart versierd met een stukje recycled kraft grijs, waar ik een leuk tekstje (CraftEmotions) op heb gestempeld. Dit heb ik op de kaart bevestigd met een stukje touw, waaraan ik een belletje heb geknoopt. En als laatste nog een paar pareltjes om de kaart af te maken.
 
 Hier nog een paar foto's van mijn kaart:

 
♥♥♥

 
♥♥♥



Hieronder nog even op een rijtje het Papicolor papier, wat ik heb gebruikt:
Cardstock Original Hagelwit (No. 298930)
Recycled Kraft Grijs (No. 298322)
Original Metallic Babyblue (No. 298366)
Cardstock Original Ravenzwart (No. 298901)

Gezellig dat jullie weer zijn langsgekomen. Nog een hele fijne dag toegewenst en tot de volgende keer.

Veel liefs,

Geen opmerkingen :