Mijn lieve volgers

vrijdag 20 juli 2012

Een triest berichtje

Gisteren kreeg ik het trieste bericht, dat Jasper, het pasgeboren zoontje van mijn collega, woensdag was overleden. De tranen rollen weer over m'n wangen nu ik dit aan het typen ben. Ik vind het zo'n verschrikkelijk bericht.

Vandaag heb ik onderstaand kaartje voor mijn collega en z'n familie gemaakt.



Ik heb witte cardstock gebruikt als basis en dit gecombineerd met kraft papier en design papier uit een blokje van g.c.d studios Ella Blue. Verder heb ik de kaart versierd met allemaal vlindertjes (Marianne Design), een stukje kant en lint en een gedichtje.




Hier nog even een foto van schuin genomen. De vlinders lijken nu net op te stijgen van het kaartje.



Ik wens mijn collega en z'n familie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Veel liefs,
Een reactie plaatsen