Mijn lieve volgers

maandag 5 december 2016

Kerstdoosje

Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie een kerstdoosje laten zien, dat ik heb gemaakt met het mooie Papicolor cardstock.

Het kerstdoosje heb ik ontworpen en uitgesneden met mijn Silhouette Cameo. Het Papicolor cardstock is zo fijn om mee te werken, als je iets wilt uitsnijden met de Silhouette Cameo!

Het gehele doosje heb ik gesneden uit Anjerwit cardstock. Achter de opening heb ik mica geplakt en hierop de tekst bevestigd met lijm. De swirl is van Joy Crafts (6002/0162) en heb ik gestanst uit Recycled Kraft Grijs. De twee papieren bloemetjes zijn van Marianne Design.

In het doosje heb ik lekkere bonbonnetjes gedaan. Nu nog verzinnen aan wie ik het doosje ga geven. Of zal ik hem toch zelf maar houden? :)





Hieronder nog even op een rijtje het Papicolor papier, wat ik heb gebruikt:
Cardstock Original Anjerwit (No. 205903)
Recycled Kraft Grijs (No. 210322)

Heel erg leuk, dat jullie langskwamen op dit blog. Een hele fijne dag toegewenst en tot de volgende keer.

Veel liefs,

2 opmerkingen :

GerJanne zei

Wat een leuk kerstdoosje! Dat geeft heel leuk weg. Altijd ene verrassing voor de ontvanger!
Groetjes,
GerJanne

Kreatief met Maria zei

Dat ziet er mooi en lekker uit. Leuk gemaakt Glenda.
Groetjes Maria