Mijn lieve volgers

donderdag 1 december 2016

With love ♥

Hoi blogvriendinnen,

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien, die ik vorige maand heb gemaakt voor de verjaardag van mijn schoonmoeder. Tevens dient het kaartje als inspiratievoorbeeld voor onze December sketch-challenge op Kaartenshowroom De Schatkist.

 
♥♥♥

 
♥♥♥

 
♥♥♥

 
♥♥♥

 
♥♥♥


Ik heb de volgende materialen gebruikt:
- wit cardstock
- kraft papier
- designpapier is van PION Design Paris Flea Market
- Gorjuss stempel No. 33 From the heart
- l'Aquarelle van Sennelier gebruikt om het stempeltje in te kleuren
- Randen op kleur gebracht met Distress inkt Walnut Stain
- Doily lace rand, vlinders en radars op kleur gebracht met
  Distress Inkt Tattered Rose en Victorian Velvet
- Noor Design Gears 6002/0287
- Marianne Design Creatables LR0163
- My Favorite Things Die-namics Mini Royal Roses
- My Favorite Things Die-namics Fancy Flourish
- Vlindermal van de Action
- Stamperia stempel Swirl
- Martha Stewart pons Doily lace
- Joy crafts Clear Stamps Sending Messages
- Stampendous! Frantage Shabby white embossing enamel
- Star Dust Stickles op de bloemen
- Bloemen van Wild Orchid Crafts
- kant
- plakparels

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn nieuwste kaartje vinden. Nog een hele fijne dag en tot de volgende blogpost.

Veel liefs,

1 opmerking :

Linda zei

Wat een schitterende kaart, toppie hoor.
gr Linda