Mijn lieve volgers

maandag 5 november 2012

Pirate Captain Edwin

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij De Creatieve Zebra. Het is een Alles Mag-challenge, dus doe lekker gezellig mee.

Hier mijn bijdrage.

 
Ik heb dit kaartje gemaakt voor mijn zoontje Dylan. Hij wordt aanstaande woensdag 9 jaar. Het kaartje heb ik gemaakt in zijn favoriete kleuren: rood, wit en zwart.

Close-ups:
 

 
 
Ik heb gebruik gemaakt van de volgende materialen:
- witte en rode cardstock
- Maja Design papier Vintage Summer Basics
- Distress Ink
  (Vintage Photo, Antique Linen, Pumice Stone, Black Soot, Festive Berries,
   Weathered Wood, Tattered Rose en Worn Lipstick)
- rode roosjes
- Marianne Design Clear Stamps
- witte perlenpen
 

Ik ben zondag naar de Kreadoe geweest met mijn schoonouders en schoonzus. Zie hieronder de spulletjes, waarmee ik mezelf lekker heb verwend. Moet soms kunnen toch? ;)
 
 
Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en als je een berichtje voor me achterlaat vind ik dat natuurlijk ontzettend leuk!!!
 
Veel liefs,

8 opmerkingen :

anniek zei

wat een stoer kaartje
groetjes Anniek

Anke zei

Heel leuk stoer kaartje.
Je hebt prachtige spulletjes gekocht Ben benieuwd wat je ermee gaat maken
liefs Anke

corryskaart zei

Hoi glenda
Toch heerlijk als je jezelf kan verwennen met die mooie spullen en vast gefeliciteerd met jou kleine kanjer en je kaart is ook een kanjer
Groetjes van corry

Marianne zei

Ziet er goed uit.
Liefs, Marianne

Ghea zei

Wat een beeldschoon kaartje Glenda, en wat een prachtige spulletjes heb je gescoord SUPERRrr
Liefs Ghea

carla zei

Hoi,gefeliciteerd met je zoon.
je hebt een erg leuke jongens kaart voor hem gemaakt.
groetjes carla.

carla zei

Hoi,gefeliciteerd met je zoon.
je hebt een erg leuke jongens kaart voor hem gemaakt.
groetjes carla.

Diana zei

Gefeliciteerd met je zoon Glenda, leuk stoer kaartje heb je voor hem gemaakt. Je hebt ook een superbuit gescoord op de kreadoe, veel plezier ermee.
Groetjes Diana.