Mijn lieve volgers

maandag 5 november 2012

Pirate Captain Edwin

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij De Creatieve Zebra. Het is een Alles Mag-challenge, dus doe lekker gezellig mee.

Hier mijn bijdrage.

 
Ik heb dit kaartje gemaakt voor mijn zoontje Dylan. Hij wordt aanstaande woensdag 9 jaar. Het kaartje heb ik gemaakt in zijn favoriete kleuren: rood, wit en zwart.

Close-ups:
 

 
 
Ik heb gebruik gemaakt van de volgende materialen:
- witte en rode cardstock
- Maja Design papier Vintage Summer Basics
- Distress Ink
  (Vintage Photo, Antique Linen, Pumice Stone, Black Soot, Festive Berries,
   Weathered Wood, Tattered Rose en Worn Lipstick)
- rode roosjes
- Marianne Design Clear Stamps
- witte perlenpen
 

Ik ben zondag naar de Kreadoe geweest met mijn schoonouders en schoonzus. Zie hieronder de spulletjes, waarmee ik mezelf lekker heb verwend. Moet soms kunnen toch? ;)
 
 
Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en als je een berichtje voor me achterlaat vind ik dat natuurlijk ontzettend leuk!!!
 
Veel liefs,
Een reactie plaatsen