Mijn lieve volgers

zaterdag 3 november 2012

The sweetest Scarecrow you have ever seen!

Vandaag wil ik jullie mijn eerste DT-bijdrage voor de challenge bij ScrapKaartChallenge laten zien.

Het thema voor deze challenge is VINTAGE met één accentkleur (rood, groen, roze, blauw, geel, oranje). Ik heb gekozen voor roze.


Close-ups:




Ik heb gebruik gemaakt van de volgende materialen:
- witte cardstock
- kraft papier
- Maja Design papier Vintage Summer Basics
- Distress Ink
  (Vintage Photo, Antique Linen, Pumice Stone, Black Soot, Tattered Rose
    en Worn Lipstick)
- Tim Holtz - Vintage lace
- Whimsy stamps - Friendship Ticket Sentiments
- bloemetjes pons
- diverse bloemetjes
- stukje parelketting
- raffia
- kant
- wondgaasje
- perlenpen 102 (creme)

Challenges, waar ik aan mee wil doen:
- You, Me and magnolia: Anything goes
- Marvelous Magnolia Challenge: Anything goes
- Midweek Magnolias: Anything Goes

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en als je een berichtje voor me achterlaat vind ik dat natuurlijk ook ontzettend leuk!!!

Veel liefs,
Een reactie posten