Mijn lieve volgers

zondag 13 november 2011

Happy birthday Tilda

Goede avond,

Vandaag heb ik dit kaartje gemaakt met de Special Edition Tilda van Doe@ding.

Hiervoor heb ik lichtbruine cardstock gebruikt op een creme kleurige kaart. Het papier komt uit een Vintage-blokje.


Voor Tilda heb ik de volgende kleurtje Distress Ink gebruikt: Vintage Photo, Antique Linen, Tattered Rose, worn Lipstick en Victorian Velvet.


Ik heb het kaartje afgemaakt met een zelfgemaakt labeltje, een kantje en witte bloemen, die ik heb gesponst met Victorian Velvet. Verder heb ik wat pareltjes gemaakt met de perlenpen, die ik gisteren heb gekocht bij Doe@ding.


Ik wil met deze kaart meedoen aan de challenge bij The Dutch Magnolia Chickies, die als thema heeft: Maak een kaart met je favoriete Magnolia stempel.

Alvast bedankt voor jullie lieve reacties en een hele fijne avond gewenst!

Lieve groetjes,
Een reactie posten