Mijn lieve volgers

woensdag 30 november 2011

Kerstlabel

Hallo allemaal,

Vanavond wil ik jullie een kerstlabel laten zien, die ik pas heb gemaakt.

De kerstlabel is gemaakt van witte en rode cardstock en het papier komt uit een Pretty Papers Bloc van Marianne Design Eline's Merry Little Christmas. De randen van de witte cardstock heb ik gesponst met Worn Lipstick.


Ik heb pas 2 nieuwe Magnolia kerststempels gekocht, waaronder deze Tilda. Is het geen schatje?


Ik heb haar ingekleurd met de volgende kleuren Distress Ink: Vintage Photo, Antique Linen, Tattered Rose, Worn Lipstick, Weathered Wood en Pumice Stone. Ik heb haar ook nog voorzien van enige glitters en achter haar heb ik een wondgaasje gedaan.

De kerstlabel heb ik verder versierd met CreaTables Stencils Lr0136 en Lr0179 van Marianne Design.
Het rendiertje heb ik nog een belletje omgedaan en de kerstboom heb ik versierd met steentjes.
Beiden heb ik ook nog voorzien van glitters. De glitters zaten hierna overal :)

Met deze kerstlabel wil ik meedoen aan de volgende challenges:
The Dutch Magnolia Chickies - Maak een kerstkaart
Creatalicious Challenges - Christmas and make it sparkle
Addicted to stamps challenge - Kerstkaart
Magnolia Down Under - Let it snow
Scrap Cards Challenge - Kerstkaart met kerstbomen
Moeders Hobbypaleis - Labelkaart
Magnolia Stamp Lovers - Red and white challenge
Duymelot - Kerst/winter label met een Magnolia stempel
Just Magnolia - Pink, White and Red colour challenge
Magnolia-Licious Challenge - Warm and cozy

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Veel liefs,
Een reactie posten