Mijn lieve volgers

dinsdag 18 april 2017

Verjaardagskaartje met 'verborgen' geldlabel

Hoi blogdinnetjes,

Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien, dat ik heb gemaakt voor de verjaardag van mijn moeder. Ze was 17 maart jarig, dus het kaartje heb ik al even geleden gemaakt, maar nog geen tijd gehad om hem op mijn blog te zetten.

Het kaartje heb ik gemaakt n.a.v. een SOL van Christa Mulder. Alleen heb ik er een eigen draai aan gegeven. Ik heb namelijk een pocket gemaakt, waar ik de kaart met de randstans in kan schuiven. Op dit kaartje heb ik een uitgestanst ornament van Marianne Design geplakt, waaronder ik een opgevouwen geldbriefje kan schuiven. Zie laatste foto (alleen dan zonder geldbriefje).

 
♥♥♥

 
♥♥♥

 
♥♥♥

 
♥♥♥



Ik heb de volgende materialen gebruikt:
- Wit cardstock
- Lila cardstock
- Designpapier is van Maja Design Vintage Spring Basics - 2nd of May
- Magnolia stempel "Tilda with Love"
- l'Aquarelle van Sennelier gebruikt om het stempeltje in te kleuren
- Marianne Design Creatables Dies - Anja's Vintage Ornaments 3 LR0273
- Martha Stewart randpons Doily lace
- Distress inkt Dusty Concord
- Bloemen van Wild Orchid Crafts
- Wit lint crispy
- Parelketting
- Plakparels

 Nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.
 
Veel liefs,

4 opmerkingen :

Unknown zei

Leuk om je te volgen Glenda en een schattig kaartje! Groetjes Tessa

Marleen Doornaert zei

wat en mooie kaart

Glenda de Heide zei

Leuk dat je volger bent geworden Tessa!

Veel liefs Glenda

Glenda de Heide zei

Dank je wel Marleen!

Veel liefs Glenda