Mijn lieve volgers

zondag 26 mei 2013

Exploding box with birthdaycake

Het is al weer een tijd geleden, dat ik wat heb geplaatst. Ik heb creatief niet stil gezeten hoor, maar ik heb gewoon even geen tijd gehad om een berichtje te plaatsen.

Zondag 12 mei is mijn oma 93 jaar geworden. Een hele leeftijd, die ik ook hoop te halen in dezelfde goede gezondheid zoals mijn oma die nu nog heeft.

Vandaag wil ik jullie mijn creatie laten zien, die ik voor haar heb gemaakt. En gelukkig viel hij in de smaak bij zowel mijn oma als de overige familieleden. Missie geslaagd. ;)

 
♥♥♥


 
Ik heb de volgende materialen gebruikt:
- wit, licht groen en roze cardstock
- kraft papier
- Maja Design papier Vintage Spring Basics 4th of May
- Spellbinders Rose Creations S5-050
- Joy! crafts Alphabet & Numbers 6002/0141
- Marianne Design Creatables Lr0159 en Lr0240
- Martha Stewart doily lace randpons
- bloemenpons
- snow-tex
- Star Dust Stickles
- diverse bloemetjes
- parelketting
- kant
- wondgaas
- creme perlenpen

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog. Ik ben erg benieuwd wat jullie van creatie vinden.

Veel liefs, 

7 opmerkingen :

LottesCards zei

O, wat schitterend!!! Geweldig dat je zo'n mooi persoonlijk cadeautje heb gemaakt voor je oma! Dat maakt het 'kaarten-maken' nog mooier hé?! Super alle mooi details! Ik ben er weg van...

Liefs Lotte

jolanda zei

wow wat heb je dit mooi gemaakt

Anoniem zei

Prachtig gemaakt Glenda!
heel mooi afgewerkt! Dat zal zekers in de smaak zijn gevallen! Tof idee!
Groetjes Jacomijn

Anita Meijer zei

Wauw Glenda wat heb je dit schitterend gemaakt voor je oma. Jeetje 93 jaar, geweldig. Ik vind het helemaal supermooi.
Liefs van Anita

corryskaart zei

hoi glenda
kan goed begrijpen dat oma dit geweldig vond want het ziet er prachtig uit!!
groetjes van corry

Marlies zei

Wauw wat een schitterende creatie! Prachtig gemaakt voor je oma! groetjes, Marlies

Patricia Wanten zei

Wow Glenda, dat is prachtig. Super mooi afgewerkt en fantastisch idee om daar een taart in te maken. De liefde voor je oma is wel duidelijk in de creatie.
Groetjes

Patricia