Mijn lieve volgers

maandag 11 februari 2013

Valentijnsdoosje

Alleerst wil ik Jolara en Adriana van harte welkom heten op mijn blog. Erg leuk dat jullie mijn nieuwe volgsters zijn geworden.


Vandaag hebben we weer een nieuwe challenge bij De Creatieve Zebra en deze keer is het een Bingo challenge.

Als voorbeeld heb ik dit valentijnsdoosje gemaakt.


Ik heb hierbij de volgende rijtjes gebruikt:
- valentijn - bling bling - cut/die
- cut/die - bloemen - lint

Jullie zullen wel denken, waar zit dat bling bling dan. Nou ... ik heb het hart van Tilda en de bloemetjes op de achterkant bewerkt met glitters, maar alleen zie je het niet zo goed op de foto's.
 
Close-ups:


 
 
Ik heb de volgende materialen gebruikt:
- witte cardstock
- kraft papier
- Designpapier van de Action
- Distress Ink
  (Brushed Corduroy, Antique Linen, Tattered Rose, Victorian Velvet, Festive Berries
   en Pumice Stone)
- Marianne Design Creatables Lr0159
- Martha Stewart pons Branch
- Whimsy stamps - Friendship Ticket Sentiments
- bloemenpons
- Star Dust Stickles
- diverse bloemetjes en blaadjes
- lint
- witte perlenpen

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor de lieve berichtjes, die jullie voor mij achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier.

Veel liefs,

8 opmerkingen :

Anoniem zei

Mooi zeg!
Mooie combinatie!
En erg leuke details!
Groetjess Jacomijn

jolanda zei

prachtig doosje

Ans Gilbert zei

Hoi Glenda,
Je Valentijnshart/doosje is prachtig..

Liefs van Ans

corryskaart zei

hoi glenda
wat een schattig valentijnsdoosje zo gaaf om weg te geven!
groetjes van corry

Yvonne Donders zei

Hoi Glenda,

Wat een leuk doosje heb je gemaakt! Schitterend ingekleurde Tilda trouwens. mooi geheel, en als je goed kijkt zie je de bling bling wel hoor!

Liefs Yvonne

Corrie zei

wauwww Glenda
wat een prachtige creatie

Groetjes Corrie

Thea Wildeman zei

Een schitterend doosje schone dochter en ik kan het weten.
Staat bij mij op het dressoir met lekkere chocolaadjes erin hi hi hi.
In het echt is ie nog veel mooier.
Liefs van je schone moeder.

Ellen zei

Super mooi zeg en ik lees al dat de ontvanger er heel erg blij mee is ;-)
Groetjes, Ellen