Mijn lieve volgers

maandag 22 oktober 2012

Christmas miracles

Vandaag is er weer een nieuwe challenge bij De Creatieve Zebra en we willen graag een kaartje zien met strikjes/lintjes. Verder mag je je eigen fantasie gebruiken.

Hier mijn bijdrage voor deze challenge.


Als basis heb ik witte cardstock gebruikt en dit gecombineerd met kraft papier en het mooie Pion papier Snowfall. Ik heb alle randjes gesponst met Milled Lavender.

 
Tilda en haar sneeuwpop heb ik ingekleurd met de volgende kleuren Distress Ink: Iced Spruce, Black Soot, Milled Lavender, Vintage Photo, Antique Linen, Tattered Rose, Victorian Velvet en Pumice Stone.

Verder heb ik de volgende materialen gebruikt:
- lint
- Whimsy Stamps Holiday Ticket Sentiments
- creme-kleurige perlenpen
- Star Dust Stickles
- belletje

Een hele fijne maandag en tot de volgende keer.

Veel liefs,
Een reactie plaatsen