Mijn lieve volgers

maandag 15 oktober 2012

Sending hugs

Als eerste wil ik mijn nieuwe volgers hartelijk welkom heten. Ik vind het erg leuk dat jullie mijn blog zijn gaan volgen.

Nu tot de orde van de avond. Vandaag is er weer een nieuwe challenge gestart bij De Creatieve Zebra. We willen deze week een creatie zien met een wild dier erop.

Dit is mijn bijdrage voor deze challenge.


 Als basis heb ik een witte kaart gebruikt en deze gecombineerd met roze cardstock en designpapier van Maja Design Vintage Summer Basics. De randjes heb ik gesponst met Victorian Velvet.


Tilda heb ik ingekleurd met de volgende kleuren Distress Ink: Vintage Photo, Antique Linen, Tattered Rose, Wild Honey, Victorian Velvet, Weathered Wood, Black Soot en Pumice Stone.

 
Het tekststempeltje heb ik gesponst met Victorian Velvet.


Ik heb de volgende materialen gebruikt:
- verschillende bloemen
- Whimsy Stamps Friendship Ticket Sentiments
- witte perlenpen
- blaadjes van de Action

Zo dit was het weer voor vanavond. Tot de volgende keer.

Veel  liefs,
Een reactie posten