Mijn lieve volgers

woensdag 29 februari 2012

Nieuwe challenge op de Creatieve Zebra

Vandaag begint weer een nieuwe challenge op De Creatieve Zebra. Het is de bedoeling, dat je een kaart voor mannen/jongens maakt.

Nou dat was voor mij wel een uitdaging, want ik had me eigenlijk sinds nu nog niet gewaagd aan een mannen- cq jongenskaart. Maar zie hier het is me toch gelukt om een voorbeeld mannenkaart te maken voor deze challenge.


Ik heb donker grijs en licht grijs cardstock gebruikt en dit gecombineerd met papier van de Action. Verder heb ik de kaart versierd met knoopjes, die ik nog had liggen, het clipje is van Tim Holtz en het tekstje heb ik van internet vandaan gehaald.

Hier nog even een afbeelding met het tekst-kaartje eruit.


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn eerste mannenkaart vinden.

Veel liefs,

5 opmerkingen :

Liesbeth zei

Leuk en stoer mannenkaartje Glenda.gr. Liesbeth

Tineke zei

Ik vind hem supergaaf geworden Glenda, echt een mannenkaart!

Groetjes je mede DT-er Tineke

Kirsty Vittetoe zei

Lovely work! Thanks for sharing!
Hey, come join us for our giveaway - http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/

Nicole zei

Ik vind hem helemaal TOP!! Echt stoer. Liefs, Nicole

Linda Visser - van der Velden zei

Glenda, bedankt voor je bezoek op mijn blog. Ik kom ook even bij jou kijken. Leuke en mooie kaarten maak je!