Mijn lieve volgers

zondag 11 september 2011

Birthday wishes to a very special person

Goede middag,

Ik ben van de week weer eens creatief geweest (SOL bij Magnolia Club) en dit is het resultaat.


Ik heb licht paarse cardstock gebruikt, met papier van de Action. De randjes heb ik gesponst met Dusty Concord.

Voor het inkleuren van Tilda heb ik voor het eerst Distress Ink gebruikt. Het zijn de volgende kleuren geworden: Tattered Rose, Worn Lipstick, Vintage Photo, Antique Linen, Dusty Concord en Wild Honey.

Verder heb ik de kaart versierd met bloemen van Doe@ding, CreaTables Stencil Lr0156 van Marianne Design, organzalint van de Action en een digistempeltje.

Met deze kaart wil ik meedoen met een aantal challenges, nl:

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn creatie vinden en alvast bedankt voor het plaatsen van een berichtje.

Veel liefs en groetjes,

3 opmerkingen :

inge zei

Wat een vrolijke kaart Glenda! Leuke kleuren heb je gebruikt. Geweldig dat je meedoet bij Simply Magnolia!

Groetjes Inge

danielle zei

Een prachtige kaart.
Bedankt voor je deelname aan Girlscardsworld.

Groetjes, Danielle

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel lief en mooi kaartje. Bedankt voor je deelname aan Girlscardsworld.
Groetjes van Jacqueline