Mijn lieve volgers

zondag 11 juni 2017

Snel en leuk kaartje!

Hoi allemaal,

Hebben jullie niet veel tijd, maar willen jullie wel een leuk kaartje maken? Ik heb voor jullie een kaartje, die je snel kan maken en die ook nog erg leuk is. Al zeg ik het zelf! En natuurlijk heb ik weer gebruik gemaakt van de mooie materialen van Papicolor.

Als basis heb ik een Oud Hollandse kaart gebruikt. Deze is reeds gerild, je hoeft hem alleen maar om te vouwen en dan heb je een kaart van 13 x 13 cm. Hoe simpel is dat?

Uit blauw cardstock heb ik een vierkant gesneden van 12,5 x 12,5 cm en hieruit heb ik weer een vierkant van 11,5 x 11,5 cm, zodat je een kader krijgt. Dit kader heb ik op mijn kaart geplakt.



Ik heb een aantal vlekjes gestempeld met een Bits & Pieces stamp van Crealies in de kleur Smokey Gray.



Plak een stukje sticky tape op je kaart en drapeer er een stukje touw op.



Stempel daarna drie bloemen met Distress inkt Stormy Sky, stans ze uit en bewerk de randjes met dezelfde kleur inkt. Krul de bloemblaadjes een beetje om, door er met een theelepeltje langs te gaan en plak een parel in het hartje van de bloem.



Plak nu de bloemetjes op de kaart en je kaartje is klaar.



Hier nog even op een rijtje de gebruikte Papicolor materialen:
Kaart Oud Hollands (No. 230598)
Cardstock Original Blauw (No. 301955)


Nog een hele fijne zondag en tot de volgende keer.

Veel liefs,

1 opmerking :

Moth (Willow) zei

ik zag deze post even snel, enig idee en ik vraag me af ho dat eruit ziet met bloemen in alle kleuren van de regenboog. Ga ik proberen, leuk!