Mijn lieve volgers

maandag 4 september 2017

Happy New Year

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een kerstkaartje, dat ik heb gemaakt met kraft en het mooie Oud Hollandse papier van Papicolor.

Op de voorkant van de Oud Hollandse kaart heb ik in het midden een stukje dubbelzijdig tape geplakt. Hierna heb ik een stukje touw genomen en deze heb ik willekeurig op het tape geplakt.



Met een pons heb ik vier rondjes geponst, namelijk twee uit kraft papier en twee uit het Oud Hollandse papier. Op de twee Oud Hollandse rondjes heb ik een figuurtje gestempeld met Distress Inkt Frayed Burlap en een Bits & Pieces van Crealies.



De rondjes heb ik willekeurig op de kaart geplakt.



Uit kraft papier heb ik een tekst gestanst en uit het Oud Hollandse papier heb ik een rendier gestanst en bewerkt met Distress Inkt Frayed Burlap. Van het rendier heb ik alleen het hoofdje gebruikt.



Als laatste heb ik de tekst "Happy New Year" op een stuk Oud Holland papier van 5 x 8 cm geplakt. Het rendierhoofdje heb ik bovenaan de tekstlabel geplakt. En daarna heb ik alles iets verhoogd op de kaart geplakt om zo wat diepte in de kaart te creëren.

 

Nog even op een rijtje het gebruikte Papicolor papier:
- 50x Kaart Oud Hollands 130x130mm (No. 230598)
- Recycled Kraft Grijs

Dit was het weer voor vandaag. Ik hoop, dat ik je een beetje heb kunnen inspireren met mijn kerstkaartje.

Veel liefs,

Geen opmerkingen :