Mijn lieve volgers

zondag 13 november 2016

Season Greetings

Hoi blogdinnetjes,

Hier mijn allereerste kaart, die ik heb gemaakt als voorbeeld voor op het blog Creaties met Papicolor papier. Komen jullie gezellig eens kijken op dit blog, dan kunnen jullie ook gelijk de mooie creatie's van mijn mede DT-leden komen bewonderen.


♥♥♥

 
♥♥♥
 
♥♥♥

 
 

Als basis heb ik een dubbele kaart gesneden van 15x15 cm uit hagelwit cardstock.

Hierop heb ik de volgende kaarten geplakt: een kaart uit recycled kraft grijs van 14,5x14,5 cm,
een kaart uit hagelwit van 14x14 cm, een kaart uit recycled kraft grijs van 12,3x12,3 cm, die ik heb geëmbost met Little Stars van Marianne Design (DF3427) en als laatste een kaart uit hagelwit van 9,5x9,5 cm, die ik ook heb geëmbost met Little Stars van MD (DF3427). Tevens heb ik deze kaart op kleur gebracht met Distress Inkt Peacock Feathers waarmee ik ook de randen heb bewerkt. De randen van het recycled kraft grijs heb ik op kleur gebracht met Distress Inkt Frayed Burlap.

Het stempeltje, wat ik heb gebruikt, heet Hokey-Pokey en is van Nellie Snellen (DAWN007) en het tekstje is een Collectable van Marianne Design genaamd Banners & Text Christmas (COL1325). Tevens heb ik de kaart voorzien van twee mooie bloementoeven. De twee gekleurde bloemen heb ik gestanst met Die-namics Mini Royal Roses uit een wit koffiefilter en op kleur gebracht met Distress Inkt Peacock Feathers.


Hieronder nog even op een rijtje het Papicolor papier, wat ik heb gebruikt:
Cardstock Original Hagelwit (No. 298930)
Recycled Kraft Grijs (No. 210322)

Ik ben benieuwd, wat jullie van mijn voorbeeldkaart vinden. Een hele fijne dag toegewenst en tot de volgende keer.

Veel liefs,

3 opmerkingen :

Linda zei

Hij is prachtig geworden.
gr Linda

GerJanne zei

Hoi Glenda,
wat een schitterend voorbeeldkaartje heb je gemaakt! Prachtige kleuren en dat stempeltje is zo lief!
Groetjes,
GerJanne

lonneke zei

Erg mooie en lieve kaart.
Ik hou van deze kleuren combinatie
Groetjes Lonneke