Mijn lieve volgers

woensdag 19 maart 2014

Bunny box

Op het blog van Pamela Staples zag ik zo'n schattig paasdoosje, die moest ik gewoon maken. :)
Alleen het nadeel was, dat ik niet de benodigde ponsen, etc bezit, dus heb ik zitten stoeien met PSP om hiermee een patroon te maken.

En dit is mijn doosje geworden. Is het geen lieverdje????? Met Pasen ga ik hem vullen met paaseitjes en komt hij op de paastafel voor mijn zoon. Hij is wel al 10, maar ik hoop dat hij hem net zo leuk vind als ik. Anders hou ik hem gewoon zelf. hihihihi


♥♥♥
 
 
♥♥♥
 




Ik heb de volgende materialen gebruikt:
- wit cardstock
- blauw cardstock
- Distress Ink
  (Pumice Stone en Weathered Wood)

Dit was het weer voor vandaag. Een hele fijne woensdag en tot de volgende keer.

Veel liefs,

3 opmerkingen :

Crea Ankie zei

Hij is super leuk Glenda.

Ankie

corryskaart zei

hoi glenda
wat een schat van een paasdoosje met dat vrolijke diertje erop!!
groetjes corry

jolanda zei

heel erg leuk doosje