Mijn lieve volgers

zondag 22 september 2013

Have a Merry Little Christmas

Vandaag wil ik jullie dit kerstkaartje laten zien, dat ik vandaag heb afgemaakt.

 
♥♥♥


 
Ik heb de volgende materialen gebruikt:
- wit cardstock
- kraft papier
- Pion designpapier "Snowflakes"
- mini Magnolia stempel "Flying Tilda "
- Distress Ink
  (Frayed Burlap, Vintage Photo, Antique Linen, Tattered Rose,
   Victorian Velvet en Weathered Wood)
- Joy! crafts 6002/0147
- Spellbinders Nestabilities S4-141
- Unique Hobby Stamps Grunge Swirl 5
- Star Dust Stickles
- kant
- bloemetjes
- plakparels
- houten sneeuwvlokjes
- het tekstje heb ik zelf gemaakt
 
Deze kaart doet mee bij:
Dutch Magnolia Lovers - Back in time - alles mag 
Scr@p-Cards Challenge Blog - Alles mag

Nog een hele fijne zondag allemaal en tot de volgende keer.

Veel liefs,
Een reactie posten