Mijn lieve volgers

zaterdag 12 januari 2013

With all my heart

Allereerst wil ik mijn nieuwe volgster Dikkie van harte welkom heten op mijn blog. Ik vind het erg leuk, dat je mijn blog wilt volgen.


Vanavond start de eerste maandwedstrijd van dit nieuwe jaar bij ScrapKaartChallenge. Deze keer willen we een creatie zien met als basiskleur wit en één of twee accentkleuren (deze kan je uitzoeken uit een kleurenpalet te vinden op het blog).

Ik heb gekozen voor de accentkleuren bruin en blauw en deze kaart ervan gemaakt.

 

Close-ups:


 


Ik heb de volgende materialen gebruikt:
- witte cardstock
- kraft papier
- Pion Design papier
- Distress Ink
  (Frayed Burlap, Antique Linen, Tattered Rose, Victorian Velvet, Aged Mahogany,
   Wild Honey, Forest Moss, Weathered Wood en Pumice Stone)
- Tim Holtz - Weathered Clock
- MFT - Mini Royal Roses
- MFT - Fancy Flourish
- Unique Hobby Stamps Grunge Swirl 5
- Star Dust Stickles
- diverse bloemetjes
- gesso
- kant
- witte perlenpen

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor de lieve berichtjes, die jullie voor mij achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier.

Veel liefs,

6 opmerkingen :

Debby Kuster zei

wat een mooie creatie heb je weer gemaakt

liefs Debby

Ans Gilbert zei

Hoi Glenda,

WOW...wat een prachtig kaartje heb je gemaakt..heeeel mooi..

Liefs van Ans

corryskaart zei

hoi
glenda
wat een geweldig mooie kaart met prachtige bloemen erop!! ziet er zo teer en lief uit!
groetjes van corry

Corrie zei

Wat een lief kaartje Glenda
Groetjes Corrie

Anke zei

Schitterend kaartje heb je gemaakt
Fijn weekend
liefs Anke

jolanda zei

prachtig kaartje