Mijn lieve volgers

zondag 16 oktober 2011

Thank you for everything

Goede avond,

Hierbij wil ik mijn schoonzus bedanken voor haar lieve reactie op mijn vorige kaart.

Vandaag heb ik een kaartje gemaakt met als inspiratie de SOL van Magnolia Club. Het kaartje is voor mijn ouders. Ze staan altijd voor mij klaar en hiervoor hebben ze wel een bedankje verdiend.

Ik heb witte en blauwe cardstock gebruikt, die ik heb gesponst met Broken China. Het papier komt van de Action en heb ik ook gesponst met Broken China.

Voor Tilda heb ik de volgende Distress Ink kleuren gebruikt: Tattered Rose, Worn Lipstick, Vintage Photo, Antique Linen, Weathered Wood, Dusty Concord en Milled Lavender. 

De bloemetjes komen uit de winkel van Hobbyvoordelig te Vlaardingen en heb ik gesponst met Broken China. De paarse bloem komt uit de winkel van Doe@ding en de knopen zijn van Marianne Design.

Lieve groetjes,

3 opmerkingen :

Nicole zei

Wat een lieve kaart. Ik ben je 8e volger. Kom je ook een keer een kijkje nemen op mijn blog? Hebpas een blog. Groetjes, Nicole

Karen Howard zei

Wow, this is fabulous! Love the image and your card design! Hugs, Karen
P.S. I've candy on my blog!

Pat zei

Oooooh...I love, love, LOVE this card!! Such gorgeous papers and coloring...and I especially love the little pockets! Thanks so much for joining us for this month's color challenge at Magnolia-licious! Hugs. Pat Frank