Mijn lieve volgers

maandag 21 mei 2012

Een verjaardag met 92 kaarsjes

Vanavond wil ik jullie een creatie laten zien, die ik heb gemaakt voor de verjaardag van mijn oma. Zij is op 12 mei 92 jaar geworden. Ik hoop, dat ik ooit ook die leeftijd mag behalen en net zo gezond en bij de tijd ben als mijn oma.

Terug naar mijn creatie. Ik heb weer een kaars versierd en dit is hem geworden.


Voor Tilda with Wrapped Heart heb ik de volgende kleuren Distress Ink gebruikt: Vintage Photo, Antique Linen, Tattered Rose, Worn Lipstick, Wild Honey, Peeled Paint en Pumice Stone.


Verder heb ik de kaars versierd met kant, lint, een bloementoef, die ik heb gesponst met Wild Honey en twee takjes gemaakt met de Branch-pons van Martha Stewart.


Ik wil graag meedoen met de volgende challenge:
Wild Orchid Challenge - Anything goes

Ik ben weer erg nieuwsgierig wat jullie ervan vinden. Hij was in ieder geval erg in de smaak gevallen bij mijn oma.

Een fijne avond en veel liefs,

4 opmerkingen :

Nicole zei

Wat heb je dat weer schitterend gedaan. Supersssss!!!! Nog van harte met je oma. Wat een prachtige leeftijd.Liefs, Nicole

Marianne zei

Heel mooi gedaan.
liefs, Marianne

elsi zei

Lovely light :) Thanks for joining in with us at WOC this week ♥

Liberta zei

Dat heb je grandioos gemaakt. Wat een mooi origineel cadeau.
Ook leuk voor de kerst om zo de kaarsen te versieren.
Nog gefeliciteerd met je oma en wat een gezegende leeftijd.

Heel veel liefs,Lieb